lördag 11 december 2010

jobbar helg..

måste säga att det går bättre än väntat..var inte alls laddad att fara på jobbet då vinter kräk sjukan finna på husen och inom barn omsorgen..men jag har haft sån himla tur..har aldrig haft magsjuka sen jag var 2 år... så dom som verkligen behöver få en släng av det får det inte har jag konstaterat... stod även och kollade mitt schema nyss..har insett att det är 5 skift kvar att jobba innan jul så det betyder att jag har massor med tid att göra roliga saker med willy veckan som kommer..och jag kan tom träna hur mcyke som helst efter 16 varje dag :) det kallas lyx...tar det sakta nmen säkert nu..det är nog ingen ide att stressa på det har jag insett..det blir då ajg abar fetare av så lungt och försiktigt ät mitt nya kall ;)
nu kallar jobbet igen ;(

Inga kommentarer: